Nu blev det visst löstHaha!
Amex kundtjänst är rätt kass i detta ärende därför att de stjäl tid för en. Har kontaktat dem 3 gånger i detta ärende. Varje gång bedyrar de att det här är unikt och första gången de hör något sådant, och samtliga gånger har de fått en att skicka in en skärmdump på bilden och en felbeskrivning via mail. Ingen av gångerna har jag fått någon som helst återkoppling att de ens läst mailet. Riktigt dåligt m.a.o.
Å andra sidan är ju detta i-landsproblem deluxe ;-) då tjänsten fungerar i alla fall. Dock så ser det ju inte lika bra ut mär man ska demonstrera Apple Pay för någon annan.
Nu blev det visst löst
Tack för det!!!! Fick ett mail med återkoppling också.
Yes, fick instruktionen att det enda jag nu behövde göra var att ta bort kortet och lägga upp det på nytt. Jag tog bort det och lade in det via Amex-appen (ny funktion, sedan någon uppdatering)Behövde du lägga in kortet igen?
Mitt fungerar fortfarande inte, testade att lägga till det via appenYes, fick instruktionen att det enda jag nu behövde göra var att ta bort kortet och lägga upp det på nytt. Jag tog bort det och lade in det via Amex-appen (ny funktion, sedan någon uppdatering)
Hej igen,Mitt fungerar fortfarande inte, testade att lägga till det via appen![]()