Bankiren
Medlem
AmEx borde ge ut en lista på var Apple Pay fungerar.
AmEx är ett väldigt oseriöst företag, enligt mig. Så här sköter man inte en lansering av en ny teknik.
AmEx borde ge ut en lista på var Apple Pay fungerar.
Du menar att Amex står bakom tekniken? Va?AmEx är ett väldigt oseriöst företag, enligt mig. Så här sköter man inte en lansering av en ny teknik.
Du menar att Amex står bakom tekniken? Va?![]()
Jag håller med om att det är lite rörigt och stökigt. Till Amex försvar vill jag ändå säga att det fungerar på alla ställen där Amex NFC fungerat tidigare, vilket tyvärr inte är på så många ställen.Nej. Men de väljer ju att implementera den, och det här är ju allt annat än en välskött lansering.
Jag håller med om att det är lite rörigt och stökigt. Till Amex försvar vill jag ändå säga att det fungerar på alla ställen där Amex NFC fungerat tidigare, vilket tyvärr inte är på så många ställen.
Men nu fungerar det ju inte ens på samtliga ställen där kontaktlös betalning fungerar. Försökte utan framgång betala med telefonen på min lokala Ica Maxi i helgen men fick ge upp och ta fram kortet istället.
Okej, jag tar tillbaka mitt påstående och sällar mig till skaran av klagandeMen nu fungerar det ju inte ens på samtliga ställen där kontaktlös betalning fungerar.