Abbs
Medlem
Hur tänker du nu? Kommer ju vara ett annat kriterie nästa månad?Det här systemet kommer leda till mycket kvantitet istället för kvalitet på inläggen i alla trådar. Det var bättre förr.
Hur tänker du nu? Kommer ju vara ett annat kriterie nästa månad?Det här systemet kommer leda till mycket kvantitet istället för kvalitet på inläggen i alla trådar. Det var bättre förr.
Hur tänker du nu? Kommer ju vara ett annat kriterie nästa månad?
Kommer säkert om du gnäller tillräckligt mycket/längeJag tycker vi norr om Sundsvall borde få landsbygdskompensation. Tex att en av oss blir inkvoterade som värvare varje månad.
Fast ni tjänar ju mer poäng varje gång ni flyger, så ni får ert där istället!Jag tycker vi norr om Sundsvall borde få landsbygdskompensation. Tex att en av oss blir inkvoterade som värvare varje månad. Rätt logiskt eftersom AMEX-acceptansen är mer utbredd i storstäderna och därför är det inte rättvist fullt ut som det är nu![]()
Att man ska vara aktiv har varit ett kriterie alla tidiga gånger, denna gång räckte 1 inlägg. Anledningen till detta är att man inte ska leva på gamla meriter utan vara en av de aktiva nu och inte för 5 år sedan.Ja men kriterierna verkar ju vara baserat på att man är aktiv med olika trådar (antal inlägg mm.) Vilket jag tror uppmanar många att bara skriva något för att få upp sin statistik och inte kvalitésyfte.
Sen så tycker man kan låta bli att styra hur folk ska värva och bli värvad. Detta är ett flygforum som inte har något som helst med AMEX att göra. Låt folk göra som man vill. That's my opinion.
Dom kan ju anmäla sig till kl 21 idag. så blir nog tidigast i helgen men troligen under nästa vHoppas Januaritråden kommer upp snart då jag har ett uppgraderingsbehov...
Dom kan ju anmäla sig till kl 21 idag. så blir nog tidigast i helgen men troligen under nästa v