Senaste nytt

Anmäl dig som värvare till Amex för januari 2019

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hur tänker du nu? Kommer ju vara ett annat kriterie nästa månad?

Ja men kriterierna verkar ju vara baserat på att man är aktiv med olika trådar (antal inlägg mm.) Vilket jag tror uppmanar många att bara skriva något för att få upp sin statistik och inte kvalitésyfte.

Sen så tycker man kan låta bli att styra hur folk ska värva och bli värvad. Detta är ett flygforum som inte har något som helst med AMEX att göra. Låt folk göra som man vill. That's my opinion.

Ja men kriterierna verkar ju vara baserat på att man är aktiv med olika trådar (antal inlägg mm.) Vilket jag tror uppmanar många att bara skriva något för att få upp sin statistik och inte kvalitésyfte.

Sen så tycker man kan låta bli att styra hur folk ska värva och bli värvad. Detta är ett flygforum som inte har något som helst med AMEX att göra. Låt folk göra som man vill. That's my opinion.
Att man ska vara aktiv har varit ett kriterie alla tidiga gånger, denna gång räckte 1 inlägg. Anledningen till detta är att man inte ska leva på gamla meriter utan vara en av de aktiva nu och inte för 5 år sedan.

Folk klarar inte av att vinna släpper detta helt fritt, har tydligt bevisats tidigare då många blivit blåsta på utlovade saker, och sen har bc fått ta skiten för det.

Jag kan inte se något nämnvärt att folk gör posting runs med låg kvalité i forumet. Upptäcker någon detta så anmäl det så vi kan titta på det hela. Men kriterierna har varit olika tidigare så omöjligt att veta i förväg. Kommer säkert att återanvända vissa kriterier framöver dock.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen