Senaste nytt

Angående Amex-värvning

Utdrag ur tabellerna med värvningsbonus:

Ditt kort: Amexblue, Green Card, Gold Card, Platinum eller Centurion
Kort din vän ansöker om: Platinum
Din belöning: 200 000 Membership Rewards-poäng så snart din väns ansökan är godkänd.
Din väns belöning: 200 000 Membership Rewards-poäng efter en spendering om 20 000 kronor under sina första 3 månader som kortmedlem.

Ditt kort: Amexblue, Green Card, Gold Card, Platinum eller Centurion
Kort din vän ansöker om: SAS Amex Elite
Din belöning: 180 000 Membership Rewards-poäng så snart din väns ansökan är godkänd.
Din väns belöning: 18 000 SAS EuroBonus Extrapoäng efter en spendering om 20 000 kronor under sina första 3 månader som kortmedlem.

Ditt kort: SAS Amex Classic, SAS Amex Premium eller SAS Amex Elite
Kort din vän ansöker om: Platinum
Din belöning: 20 000 SAS EuroBonus Extrapoäng så snart din väns ansökan är godkänd.
Din väns belöning: 200 000 Membership Rewards-poäng efter en spendering om 20 000 kronor under sina första 3 månader som kortmedlem.

Ditt kort: SAS Amex Classic, SAS Amex Premium eller SAS Amex Elite
Kort din vän ansöker om: SAS Amex Elite
Din belöning: 18 000 SAS EuroBonus Extrapoäng så snart din väns ansökan är godkänd.
Din väns belöning: 18 000 SAS EuroBonus Extrapoäng efter en spendering om 20 000 kronor under sina första 3 månader som kortmedlem.

Tabellerna för sitt kort hittar man om man klickar på länken "villkoren" (de man ska godkänna) efter att ha klickat på "Bjud in".

Lånar tråden. Skulle precis bjuda in en vän och ser att jag inte får bjuda in. Vad menas med det? Har amex spärrat mig från att bjuda in fler vänner? Bjudit in cirka 10 pers senaste 2 åren. Det är väl inte jättemånga?

Attachments

• Screenshot_20220125-205138_Chrome.jpg
    Screenshot_20220125-205138_Chrome.jpg
    27,9 KB · Visningar: 159
Lånar tråden. Skulle precis bjuda in en vän och ser att jag inte får bjuda in. Vad menas med det? Har amex spärrat mig från att bjuda in fler vänner? Bjudit in cirka 10 pers senaste 2 åren. Det är väl inte jättemånga?
Undrar om något kanske är fel, jag får samma fel nu. Har värvat betydligt färre...

edit: dessutom får jag upp massor med popups mm om att jag ska värva...

• Gilla
Reactions: A87
Hm.. skumt. Är det fler som har samma fel? Själva "bjud in" rutan finns inte i appen längre. Så något är lurt här

Toppen