Brukar bli tvärnej vad jag har hört från vänner tyvärr!Andra chansen?
Har en kompis som ansökte i fredags om Amex, missade såklart värvningslänken.
Någon som har erfarenhet av retroregistrera värvning/ringa och prata med kundtjänst?
Nu kom mina 1.5M bonus som värvad.detta tänkte jag inte på, jag antog att det betydde ett år = 365 dagar, signade upp genom värvningslänk efter 385 dagars uppehåll, blir intressant att se, jag har kommit upp i 45K spend precis men inte fått bonus ännu
Hur lång tid är eran erfarenhet att det tar innan bonusen bli tillgänglig när man värvat någon? Min kompis ansökan är godkänd och jag kan se värvningen när jag loggar in men poängen är inte tillgänglig på kontot än.
Sorry glömde skriva att jag syftade på inbjudan Platinum - Platinum. Bonus i MR.Ser du poängen i Amex-appen? Då överförs det vid den vanliga Eurobonus-sweepet till SAS.
Sorry glömde skriva att jag syftade på inbjudan Platinum - Platinum. Bonus i MR.
Det tar evigheter.Sorry glömde skriva att jag syftade på inbjudan Platinum - Platinum. Bonus i MR.
Hur lång tid efter sign-up respektive passering av spend-krav tog det att få bonusen?Nu kom mina 1.5M bonus som värvad.