Senaste nytt

Angående Amex-värvning

Vet någon om det för närvarande finns värvningsbonus till SAS AMEX Premium? Hur mycket får värvaren och hur mycket får den värvade?

Hur länge har ni som värvat fått vänta på eran bonus (1.5 miljonerskampamjen) ? 2 månader sedan nu jag värvade och senast jag ringde svarade den engelska supporten att det skulle kommit in i söndags. Tji fick jag.

Hur länge har ni som värvat fått vänta på eran bonus (1.5 miljonerskampamjen) ? 2 månader sedan nu jag värvade och senast jag ringde svarade den engelska supporten att det skulle kommit in i söndags. Tji fick jag.
Värvade två personer under förra kampanjen, dock till Elite, mina poäng kom båda gångerna ca 3-4 dagar efter inbjudan.

Jag väntar också på poängen men tänker att jag sitter still i båten till tiden gått ut för de som värvades att göra sin spend.
Ser ju i historiken att det ligger värvningar där.

Jo men de hade 3 månader på sig troliga är att när dessa 3 månader passerat och det sker ett månadsbryt så görs kontroll och efter det så delas poäng ut till båda.

Det var tydligt på villkor att poängen skulle kunna komma om 10 veckor från godkänt ansökande.
Så jag tror att det är mest att vänta tills dess än på de 3 månader, även om det är nästa samma period i tiden.
För vi som varvade har inget med deras spend att göra. Det som krävs är att de spendera 10t kr under 12 månader. Gör man inte det, då kan Amex ta bort poäng från oss, enligt villkor.

Det var tydligt på villkor att poängen skulle kunna komma om 10 veckor från godkänt ansökande.
Så jag tror att det är mest att vänta tills dess än på de 3 månader, även om det är nästa samma period i tiden.
För vi som varvade har inget med deras spend att göra. Det som krävs är att de spendera 10t kr under 12 månader. Gör man inte det, då kan Amex ta bort poäng från oss, enligt villkor.
Om det fanns en skrivning om 10 veckor så kan vi vara tämligen säkra på att inget kommer ske tidigare än så. De första poängen borde i så fall börja falla ut om ca 1 vecka.

Amex verkar läsa tråden… haha
Nu syns poängen från båda varvningar på mitt kontot. En gjordes den 31maj så jag antar att alla som varvade borde kunna se sina poäng nu…

Den från 31maj har inte ens vilja att spendera 45t kr, så det har inget att göra med poäng för de som varvade.

Toppen