Fred Flintstone
Medlem
Fantastiskt, kanske dags att byta ut Apple ändå!
Njae min dashboard ser inte riktig ut sådär, jag ser bägge korten såhär och kan välja.. Kanske har missat rullistan:Det ska jag fixa! Jag får läsa dropdownen, för jag antar att det är där du har två alternativ?
Visa bifogad bild 87106
Njae min dashboard ser inte riktig ut sådär, jag ser bägge korten såhär och kan välja.. Kanske har missat rullistan:
![]()
Bilden är från hemsidan.Det är nog via Amex hemsida han hämtar info, inte från Amex värdelösa app.
Bilden är från hemsidan.
Korrekt, då kommer jag till global.americanexpress.com och kan byta med den där bilden. Ser ingen rullist.Så om du, via dator, loggar in på https://americanexpress.se så får du den där bilden du postade?
Du måste ändra en säkerhetsinställning som gör att man kan installera från "okänd källa".Hej!
Kan inte öppna programmet efter att jag laddat ner länken, någon annan som har samma problem?
Ja, bilen är från hemsidan, men du har laddat den från din mobil och inte från en dator. Min app hämtar sidan som om den vore en dator och därför behöver jag se hur den ser ut från en "vanlig webb-läsare". Du skulle iofs kunna klicka i "Desktop site" i inställningen, då kommer den "vanliga sidan" att visas istället för den mobilanpassade.Bilden är från hemsidan.
Jag kommer som sagt till samma sida på datornJa, bilen är från hemsidan, men du har laddat den från din mobil och inte från en dator. Min app hämtar sidan som om den vore en dator och därför behöver jag se hur den ser ut från en "vanlig webb-läsare". Du skulle iofs kunna klicka i "Desktop site" i inställningen, då kommer den "vanliga sidan" att visas istället för den mobilanpassade.