Johan Gott
Medlem
Första klass är dock inte aktuellt här eftersom de flyger 787.
Nej, det stämmer!
Första klass är dock inte aktuellt här eftersom de flyger 787.
Förstår delvis hur du menar. Visst är det kul att äta och dricka i First, men man (jag?) sover ofta skönare i First än i Business.Jag har full förståelse för ditt resonemang och håller med dig om att det ofta är jobbigt med eftermiddagsavgångar öster ut. Om jag däremot ska flyga första klass så uppskattar jag avgångstider som betyder att jag orkar vara vaken så stor del av flygningen som möjligt för att kunna njuta av all service.
Förstår delvis hur du menar. Visst är det kul att äta och dricka i First, men man (jag?) sover ofta skönare i First än i Business.
Har personligen kommit till ett läge där jag prioriterar sömn och en smidig resa över att vilja vara vaken bara för att äta och dricka så mycket som möjligt "bara" för att jag flyger First.
Första gångerna jag flög First hade jag dock lite annorlunda prioriteringar, det ska sägas.
Finns ju en flight som landar 05 på morgonen i HND från HKG. Flight NH822Kasst för mig i HKG
Gissar att det krävs övernattning i Tokyo på väg mot Sverige
Ah, Där ser man.Finns ju en flight som landar 05 på morgonen i HND från HKG. Flight NH822
Visa bifogad bild 104386
Tokyo Haneda – Stockholm Arlanda eff 06JUN20 3 weekly 184-seater 787-8 (1 daily from 21JUL20)
NH221 HND0940 – 1300ARN 788 146
NH222 ARN1420 – 0710+1HND 788 146
Källa: Routesonline
ANA har officiellt släppt sommartidtabellen.
Visa bifogad bild 104670
Trafikstart 06JUN, må-to-lö. Daglig från 20JUL.
PR: 2020年度 ANAグループ国際線航空輸送事業計画を策定|プレスリリース|ANAグループ企業情報
Eftermiddagsavgångar är ju perfekt, för då har du ju nästan en hel dag att jobba när du kommer fram. SAS till Narita, kunde vara på kontoret vid lunch och hade hela eftermiddagen där. Perfekt och tidseffektivt.Ni som gillar avgångar till Asien som lyfter från Europa på eftermiddagen, hur resonerar ni?
Jag tycker att det är enormt mycket skönare att lyfta sent från Europa för att kunna sova gott ombord. När jag lyfter eftermiddag från Europa så kan jag varken sova ombord eller fungera vettigt när jag kommer fram tidig morgon dagen efter i Asien.