Önskar inbjudan till eurobonus amex premium.
M Magnus johansson Ny medlem 28 April 2017 #132 Hej önskar en inbjudan till Amex premium Tack på förhand
M Michael Berggren Medlem 3 Maj 2017 #134 Hej, jag önskar en inbjudan till AMEX gold card. Tack på förhand.
M Michael Berggren Medlem 3 Maj 2017 #135 Tack, nu har jag fått ett stort gäng inbjudningar och valt ut en av dem!
C ChristianS Medlem 4 Maj 2017 #136 Hej, jag önskar en inbjudan till AMEX Platinum samt Elite card tack!
M MaLi80 Ny medlem 5 Maj 2017 #137 Hej. Önskar inbjudan till ett Amex Premium eller Elite, osäker på vilket jag skall välja så skriv gärna bästa fördelen med just det kortet du skickar inbjudan till... Mvh Maria
Hej. Önskar inbjudan till ett Amex Premium eller Elite, osäker på vilket jag skall välja så skriv gärna bästa fördelen med just det kortet du skickar inbjudan till... Mvh Maria
M MaLi80 Ny medlem 5 Maj 2017 #138 Tack för alla svar, kommer att välja en av er(22 st) som redan svarat
P Polar Ny medlem 8 Maj 2017 #139 Hej! Jag önskar en inbjudan till Amex Elite. Tack på förhand Mvh Dag
P Polar Ny medlem 8 Maj 2017 #140 Man går och tar en dusch, och så är inkorgen full när man kommer tillbaka. Tack för svaren, nu kan jag välja i högen. /Dag
Man går och tar en dusch, och så är inkorgen full när man kommer tillbaka. Tack för svaren, nu kan jag välja i högen. /Dag