Senaste nytt

Amexvärvning_

Status
Stängd för vidare inlägg.

Kaj25

Medlem
Hej! Jag funderar på Amex Elite, när ni skickar PM skriv gärna också vad som ingår i värvningserbjudandet. Tackar på förhand.
 

Kaj25

Medlem
Tack för alla inbjudningar, det tog någon sekund från att jag klickade på svara till att jag fick 10 inbjudningar. Väljer någon som skrivit ett personligt svar :)

Tack igen för alla svar.
 

Kaj25

Medlem
Hur menar du Kaj? Vad menar du med vad som ingår?

Man får inte erbjuda eller ta emot någon kompensation enligt reglerna här.

Jag menade egentligen vad som ingick när man fick en inbjudan jämfört med om man själv skulle besöka sidan och registrera. Insåg sen att den infot fick man när man klickade på länken :).

Nu fick jag en massa PM där folk hade mallar på svar, väljer det inlägg där man tagit tif att svara mig personligen :)

Är ny på forumet så visste inte att det var en sådan här Wish, själv trodde man ju att man fick vänta i dagar tills man fick en inbjudan :p
 

Glennh

Ny medlem
Hejsan.

Jag önskar bli värvad till Amex premium. eller helst Elite men även första året kostar 4000:-? Eller kan man få första året gratis om man blir värvad? Men om inte det går få ner avgiften från 4000:- så önskar jag premium =)

Inbjudan PM
 

gustavh

Medlem
Bor i Norge och har AMEX här men saknar 10K poäng för att nå Guld iår. Osäker på om jag får igenom AMEX Elite i Sverige men tänkte testa iallafall.
Vill gärna ha värvningslänk på PM (OBS - Förstått att det kommer många svar så kommer ta som jag känner igen (läser mycket här) en kommer inte svara alla!)

EDIT: Redan fått massa svar/PM så behöver inga fler! Tack!
 
Last edited:

matsudake

Ny medlem
Hej

Jag önskar bli värvad till SAS Amex Elite.
Jag förstår från tråden att det kan komma många svar, så jag tackar på förhand utifall jag inte svarar alla personligen....

Edit: TACK alla som svarade, jag har fått många svar och behöver inte fler - jag plockar ett trevligt svar ur högen!
 
Last edited:
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen