Senaste nytt

Amex värvningskampanj

Doctor-X

Medlem
Alla amex kort räknas som medlem, har man ett kan man inte få värvning till annat. Så har det varit innan i alla fall, tveksamt att de ändrat det.

Precis, ett alternativ är ju att höra med kundtjänst om man faktiskt är seriös med att teckna ett kort om det skulle gå med AmEx Elite och då få detta skriftligt så man har något att luta sig mot - men som sagt tror precis som @palmen att detta tyvärr är ett nej.
 

Henrik_B

Medlem
Har någon lyckats med värvning av en innehavare av extrakort givet att denne ej räknats som kund? Kunden är ju rimligtvis den med huvudkortet.
 

eddo

Medlem
Kan någon som värvat någon den senaste tiden rapportera hur lång tid det tog att få referralbonusen? Vet att det enligt villkoren kan ta upp till tio veckor men hur länge tar det i praktiken?

Var länge sedan jag värvade någon sist men då gick det på några dagar innan jag såg poängen i Amex-appen.
 

Sir Lemon

Medlem
Kan någon som värvat någon den senaste tiden rapportera hur lång tid det tog att få referralbonusen? Vet att det enligt villkoren kan ta upp till tio veckor men hur länge tar det i praktiken?

Var länge sedan jag värvade någon sist men då gick det på några dagar innan jag såg poängen i Amex-appen.
Jag värvade en vän till Alex Platinum på senaste kampanjen. Det står på min sida under senaste aktiviteter att kampanj 1.5 m points har godkänts den 7/5 men sedan står det fortfarande 0 poäng på samma post och de finns inte med på totalen av MR points.
 

Attachments

  • IMG_1798.jpeg
    IMG_1798.jpeg
    460,8 KB · Visningar: 48

eddo

Medlem
Jag värvade en vän till Alex Platinum på senaste kampanjen. Det står på min sida under senaste aktiviteter att kampanj 1.5 m points har godkänts den 7/5 men sedan står det fortfarande 0 poäng på samma post och de finns inte med på totalen av MR points.
Tack!

Svarar även mig själv ifall att någon har samma fundering. Värvning till Ames Elite i lördags, ser redan poängen i Amex-appen!
 
Toppen