Senaste nytt

Amex värvnings-kampanj Juni 2025

Jag kan bara bjuda in elite och platinum men inte platinum plus points med Elite
IMG_1129.png

Lite oklart dock, ser bara Platinum när man går in via värvningslänken.

Kan bara informera om att Platinum points plus räknas som en högre nivå än Platinum och därför kan inte platinum bjuda in till den, efter samtal med kundtjänst.

Hej - En dum fråga från en som precis börjat engagera sig i sin poängjakt:

Är den här kampanjen inte perfekt för att bjuda in sin fru/partner? Då får vi tillsammans 120k poäng, som ju verkar vara värt 24k SEK om man ska köpa till sig poäng. Kortet (Elite) kostar 6k om året, men det känns som att jag missar något?

Är den här kampanjen inte perfekt för att bjuda in sin fru/partner? Då får vi tillsammans 120k poäng, som ju verkar vara värt 24k SEK om man ska köpa till sig poäng. Kortet (Elite) kostar 6k om året, men det känns som att jag missar något?

Det går utmärkt men blir 12 000 kr i årsavgift för er.

Om din partner inte har ett extrakort redan (eller haft eget amex de senaste 12 månaderna). Sen är det nog inte alla som värderar poängen till 20 öre men även med 10 öre kan det vara värt det. Ännu mer om ni drar in och har nytta av fyra vouchers samt att partner får nivåpoäng.

Toppen