Den där sidan är hekt värdelös, använd vanliga sökningen istället och bocka i poäng så kan du se hela månaden.
Anledningen till att det ser ut så om 9 månader är för att biljetter släpptes för 2 månader sedan och mycket har redan bokats upp av andra. Det är dessutom en månad med sportlov med extra högt tryck.Jag ser att det finns olika åsikter om värdet av Amex och EB vilket i sig är bra, men hur är det möjligt att det ser ut så här om nio månader? Lojaliteten mot ett program som iofs är bra men som egentligen inte ger ett dugg gentemot den som deltar är nästan att anse som falsk marknadsföring...
Söker du motsvarande till Nordamerika så finns det avgångar till samtliga destinationer utom Miami och Boston varje dag i plus (eller go). Asien är ovanligt tomt, men det kan ju ha att göra med osäkerheten på hur det går att flyga dit på så lång sikt.
Jag har sedan ett år tillbaks inte flugit ett enda SAS-plan (Flyger +50 resor i business per år) och har istället kraftsamlat på M&M hos lufthansagruppen.
Intressant att du betraktar det som att syftet med ett lojalitetsprogram är ett lojalitet mot själva programmet och inte att lojalitetsprogrammet syftar till bygga lojalitet mot (eller åtminstone frekvent användning av) flygbolaget? Din kommentar ovan visar ju att du inte flyger med SAS längre, så du är väl redan en förlorad kund för dem?Lojaliteten mot ett program som iofs är bra men som egentligen inte ger ett dugg gentemot den som deltar är nästan att anse som falsk marknadsföring...