Senaste nytt

AMEX Riktat mail: Handla för 150 kr - få 150 kr tillbaka

Isak21

Medlem
Någon annan som registrerade sig och inte fått krediteringen än? Gjorde mina köp den 21:a november.

Jag gjorde mina 3 köp 19-20 nov, krediteringen syntes idag 25/11, daterad 23/11, så AMEX riktlinje om 5 arbetsdagar stämmer väldigt väl.

Antagligen kommer din in under veckan, men AMEX har ju också friskrivit sig kring att det kan ta upp till 90 dagar.
 

Gus

Medlem
Ni som fått krediteringen på 150 kr, har ni också på inköpsställe texten "SAS WEB SWEDEN". Lite märklig formulering kan jag tycka. Förstod inte alls vad det var innan jag kom på kampanjen.
 

DrKlas

Medlem
Ni som fått krediteringen på 150 kr, har ni också på inköpsställe texten "SAS WEB SWEDEN". Lite märklig formulering kan jag tycka. Förstod inte alls vad det var innan jag kom på kampanjen.

Nej, för mig står det SYSTEMBOLAGET. Gissar på att ett av dina tre köp som gav bonusen var hos SAS?
 
  • Gilla
Reactions: Gus
Ni som fått krediteringen på 150 kr, har ni också på inköpsställe texten "SAS WEB SWEDEN". Lite märklig formulering kan jag tycka. Förstod inte alls vad det var innan jag kom på kampanjen.
Krediteringen hamnar på det inköpet som triggar 150 kr tillbaka... I mitt fall "Radisson -150 kr". Först så undrade jag varför jag blivit krediterad 150 kr men sedan kom jag på vad det var. Måste skapa en hel del förvirring hos inköpsställen om man nu ringer dit och frågar...
 

Isak21

Medlem
Krediteringen hamnar på det inköpet som triggar 150 kr tillbaka... I mitt fall "Radisson -150 kr". Först så undrade jag varför jag blivit krediterad 150 kr men sedan kom jag på vad det var. Måste skapa en hel del förvirring hos inköpsställen om man nu ringer dit och frågar...

Detta stämmer. På min stod det ”Lidl” ;) #classy
 
  • Gilla
Reactions: Gus
Toppen