Ja, det borde fungera så, förmånen är personlig.Hej! Kommer kanske med en klurig fråga men vi brukar kunna lista ut mycket här på BC
Måste kortinnehavaren vara den som står på de olika hotellprogram som man kan bli Guldkund hos eller går det med en i familjen som bir på samma adress då denna är redan medlem och har poäng hos Hilton etc ?
Ja, det borde fungera så, förmånen är personlig.
Med platinum kan du ju ge ett platinum till den andra som också får skaffa status då.
Som jag sagt många gånger så gillar jag inte kravlösheten men trenden är ju tyvärr genomgående i hela det svenska samhället. Jag förstår det dock. T o m tunnelbanan imorse (Mariatorget) var tapetserad med Metal Plat reklam och jag tror Amex tjänar grovt på detta.
Visst så kostar vi frequent flyers mer än avgiften direkt men jag tror egentligen inte det heller totalt. Som reklampelare eller influencers om vi ska vara moderna i denna sak bjuder vi massor av vänner, släkt och kollegor till loungen varav vissa bevisligen skaffat kortet vet jag. Dessa utnyttjar knappt förmånerna och det kan gå månader och ibland år mellan varje besök i loungen.
...
Ingen status längre med kortet,
...
Cirka 3 dagar tog det för mig, och några dagar till för extrakortet.Hur lång tid tog det för er att få kortet från och med att ni blev godkända?![]()
Hur lång tid tog det för er att få kortet från och med att ni blev godkända?![]()