Vad jag har förstått så ingår inte alla försäkringar på Elite / SHB Platinum såsom dom gör på Amex Platinum....Är det bara hyrbilsförsäkringen man är ute efter så är väl SAS Elite och Handelsbanken Platinum en bra kombination.
Vad jag har förstått så ingår inte alla försäkringar på Elite / SHB Platinum såsom dom gör på Amex Platinum....
Lite avdankad tråd, men jag får inte ihop hur många av er kan rekommendera en kombo av Platinum + Elite för att behålla hotellförmåner? Dessa förmåner gäller ju endast de första 12 månaderna efter aktivering. Därefter måste man ha kommit upp i dessa nivåer själv för att behålla statusen. Jag tänker på bl.a. Scandic 3 Floor, Club Carlson Gold, SPG Gold osv..
Sant. Även jag har SPG Gold sedan minst 2011, men förmodligen pga administrativa misstag hos SPG. Vad jag menar är att det inte går att använda som ett argument för Platinum fr.o.m. år 2.Nu är iofs inte jag en av dom men jag har haft SPG gold sedan 2011 via platinum och har inte återkvalat på egen förmåga