BAS
Medlem
Samma här, ändrade på nätet och ringde sedan upp senare idag. Var inga problem, har dock inte fått mejlbekräftelse ännu.Jag klickade i det innan jag ringde, vilket kanske var tur då hon gick in och kollade.
Så, klicka i och ring igen.
Samma här, ändrade på nätet och ringde sedan upp senare idag. Var inga problem, har dock inte fått mejlbekräftelse ännu.Jag klickade i det innan jag ringde, vilket kanske var tur då hon gick in och kollade.
Så, klicka i och ring igen.
Detta är ju ett Platinum erbjudande som finns i många länder, Elite finns väl bara i Sverige och är ett SAS brandat Amex?Frågan är varför inte detta erbjudande kommer till oss med Elite.. att få erbjudanden om Wolt när man bor i Malmö ger absolut ingenting![]()
Jäkligt bra ordnat av AMEX, fick min första kreditering bokförd på kontot idag med helgens mat på Uber Eats![]()
Jag tänker ringa SWE kundtjänsten på måndag och höra varför jag inte fått mail då jag får både mail och även brev i vanliga fall...
EK
AMEX skrev:Vänligen observera:
Erbjudandet är endast tillgängligt för svenska Platinum huvudkortmedlemmar som registrerar sitt kort för kampanjen, krediteringen av fakturan bör synas på ditt kontoutdrag inom 5 dagar efter ett köp hos handlare som ingår i kampanjen men det kan ta upp till 90 dagar.
Jag hade inte fått något mail.
Jag kontaktade kundservice i appen (på engelska), och frågade om detta.
Vi hade en konversation som slutade med:
Nu blir det förstås intressant att se om det fungerar, men annars känner jag stor tilltro till möjligheten att rätta till fel om dessa skulle uppstå.
Det är ju väldigt tur att man hänger på BC alltså...
![]()