Mattias Holmén
Medlem
Ja, ingen kampanj sedan dess, jag väntar också...Stämmer det att det inte varit någon kampanj sedan ändringen till 12:1? Har ett hyfsat innehav som jag snart kommer behöva växla in.
Ja, ingen kampanj sedan dess, jag väntar också...Stämmer det att det inte varit någon kampanj sedan ändringen till 12:1? Har ett hyfsat innehav som jag snart kommer behöva växla in.
Tack för att du tar en för laget. Jag sitter lungt i båten och inväntar kommande kampanjNu kunde jag inte vänta längre på att föra över poäng till SAS Eurobonus.
Gjorde överföringen igår eftermiddags från Amex MR och poängen finns på mitt konto nu (daterat till igår). Det har med andra ord tagit under 24h att få in poängen så integrationen verkar fungera bra i alla fall.
Med detta sagt så lär det ju komma en kampanj med bättre växlingskurs nu i dagarna, bara för att jag precis fört över poäng...
Det hade varit trevligtMed detta sagt så lär det ju komma en kampanj med bättre växlingskurs nu i dagarna, bara för att jag precis fört över poäng...