Senaste nytt

Amex Members Night Avicii Arena 14 oktober

Förstår inte hur Amex tänker. Det här är så extremt långt bort från vad jag vill ha av mitt Platina. Strunt och skräp.

Kom tillbaka med concierge-servicen som kunde ordna biljetter till konserter jag faktiskt vill se. Till ibland helt ohemula priser men de kunde alltid fixa fram det. Det värdet är skyhögt.

Vet inte hur avbokningar fungerar med Amex och AXS, men mina föräldrar (70+) vill gärna gå, men hittade bara ståplatser när de försökte boka. De behöver sittplatser.

ifall någon med sittplatser vill avboka, så kanske det går att göra en swap/transfer?

Jag själv bokade tyvärr ståplatser, så kan inte ge bort/byta bort mina egna biljetter.

Förstår inte hur Amex tänker. Det här är så extremt långt bort från vad jag vill ha av mitt Platina. Strunt och skräp.

Kom tillbaka med concierge-servicen som kunde ordna biljetter till konserter jag faktiskt vill se. Till ibland helt ohemula priser men de kunde alltid fixa fram det. Det värdet är skyhögt.
Ändå kö över en halvtimme för att få boka... Lite som members truck.

Finns onekligen andra med amex som värdesätter detta. Sen jag fick biljetter har flera hört av sig om att de vill följa med men fick inte biljetter

Ändå kö över en halvtimme för att få boka... Lite som members truck.

Finns onekligen andra med amex som värdesätter detta. Sen jag fick biljetter har flera hört av sig om att de vill följa med men fick inte biljetter
Säg till dem att min respektive kan ta någon in för 800 sek

Toppen