Troligtvis samma i år också förutom CenterionFö var det var inga free-bees heller såsom gratis dricka, godis, chips eller vad som helst utan det var att köpa (till ganska höga priser).
Troligtvis samma i år också förutom CenterionFö var det var inga free-bees heller såsom gratis dricka, godis, chips eller vad som helst utan det var att köpa (till ganska höga priser).
Ja vi förstod med första exemplet du behövde inte fortsättaEn Darin koncert är på min Fuck-it list, motsatsen till Bucketlist, dvs saker jag kommer aldrig att göra: Darin konsert, Carola konsert, besöka Ullared, köpa ett Bingolott, äger en Tesla, köpa ett kändis vin, beställa en Pumpkin latte...
Ola Salo är den andra artisten. Funderar på att skippa det.
Du verkar klaga på alla förmåner. säg upp kortet, ett kreditkort ska inte göra dig sur eller upprörd.Strunt och skräp.
Ändå kö över en halvtimme för att få boka... Lite som members truck.Förstår inte hur Amex tänker. Det här är så extremt långt bort från vad jag vill ha av mitt Platina. Strunt och skräp.
Kom tillbaka med concierge-servicen som kunde ordna biljetter till konserter jag faktiskt vill se. Till ibland helt ohemula priser men de kunde alltid fixa fram det. Det värdet är skyhögt.
Säg till dem att min respektive kan ta någon in för 800 sekÄndå kö över en halvtimme för att få boka... Lite som members truck.
Finns onekligen andra med amex som värdesätter detta. Sen jag fick biljetter har flera hört av sig om att de vill följa med men fick inte biljetter