Det kan hända att du kan häva det genom att tillämpa 14 dagars ångerfrist enligt distansköpslagen.Attans, jag skrev på för ett idag :/
Det går att lösa i efterhand om man ringer till Amex och säger att man gjorde fel och egentligen ville bli värvad.Attans, jag skrev på för ett idag :/
Skulle absolut säga att ett Amex-kort är värt att skaffa om man spenderar 150K på kortet. Då får man ju 2-4-1-vouchern som du kan använda även med Star Alliance-bolag. Dessutom är reglerna just nu mycket flexibla vilket öppnar upp för spännande rutter i FirstHej, lånar tråden lite!
LIte samma sits, tänkte börja min Eurobonus karriär nu
Har precis skaffat ett MC Premium som var rätt förmånligt nu med dubbel poäng i sommar tex.
Utöver detta fixat nytt avtal hos Fortum på el och får 6k poäng där direkt samt 250 i månaden.
Men nu blir man ju sugen på ett Amex också och använda det primärt och då bara använda MC en gång i månaden för att få 1k poäng per månad.
Vad har ni för upplägg?
Min spending per år uppskattar jag till runt 100-150k, lite beroende på vad jag gör men troligen kommer den bara öka framöver.
Som sagt nu har jag bara ett MC premium kort, är Amex värt det?
TacK!
Hej, lånar tråden lite!
Har precis skaffat ett MC Premium som var rätt förmånligt nu med dubbel poäng i sommar tex.
Utöver detta fixat nytt avtal hos Fortum på el och får 6k poäng där direkt samt 250 i månaden.
Men nu blir man ju sugen på ett Amex också och använda det primärt och då bara använda MC en gång i månaden för att få 1k poäng per månad.
Vad har ni för upplägg?
Min spending per år uppskattar jag till runt 100-150k, lite beroende på vad jag gör men troligen kommer den bara öka framöver.
TacK!
Hej, lånar tråden lite!
Vad har ni för upplägg?
TacK!