Mattias Holmén
Medlem
Jag är där 12:30-14:30 - vi kanske ses! Du ser ju om det sitter två pers med varsin vit samsonite och businessclass.se tagg påPerfekt! Kommer dit ca 14-15-rycket så bra med rapport innan![]()
Jag är där 12:30-14:30 - vi kanske ses! Du ser ju om det sitter två pers med varsin vit samsonite och businessclass.se tagg påPerfekt! Kommer dit ca 14-15-rycket så bra med rapport innan![]()
Ny rätt från och med idag, vem blir först att prova?
Visa bifogad bild 82200
Trevligt! Blev tyvärr lite sen, snart i loungen efter taxfree shopping först. Svårt val då jag älskar viltskaven, men ska nog prova ankan ändå!
Med tanke på att Amex är relativt litet i Köpenhamn så är det nog inte så troligt i dagsläget. Men vad som händer framöver återstår väl att se.Inga rykten om att en motsvarande AMEX-lounge ska öppnas i Köpenhamn? Annars får jag överväga att flytta till Stockholm...
Med tanke på att Amex är relativt litet i Köpenhamn så är det nog inte så troligt i dagsläget. Men vad som händer framöver återstår väl att se.
Skulle gissa på att det kommer en Amex-lounge i Göteborg relativt snart om de inte kör vidare med det koncept de har där med att man får mat/dryck från ett café.