Senaste nytt

Amex lounge på Arlanda (Pontus in the Air)

Glömde alldeles bort .. här är en bild av viltskaven om någon är intresserad. Var inte tokig alls, om man gillar skav.
Viltskav.jpg

Vet att gratis Henriot är bortplockat, men hur är de övriga vinerna? Vad är det för prisklass på dem? SAS vin ligger väl på 57kr flaskan i loungen har jag för mig jag läste i någon tråd. (Jag vet att priset på ett vin inte bestämmer om det är ett bra eller dåligt, men det ger en fingervisning iaf). Har de franska viner?

• Gilla
Reactions: Gus
6441B790-4B21-4E33-96F4-5452C0313C05.jpeg
Vet att gratis Henriot är bortplockat, men hur är de övriga vinerna? Vad är det för prisklass på dem? SAS vin ligger väl på 57kr flaskan i loungen har jag för mig jag läste i någon tråd. (Jag vet att priset på ett vin inte bestämmer om det är ett bra eller dåligt, men det ger en fingervisning iaf). Har de franska viner?

Denna och en Mill Cellars Chardonnay var det som erbjöds idag, vet inte om de byter ut dem. Har inte provat någon av dem.

• Gilla
Reactions: Gus
Har skaffat mig ett Amex Platinum och ska testa loungen om 1månad. Finns det något barnalternativ? Reser med min dotter (6år) och räkmackor, skav eller sallader faller henne inte direkt i smaken.

Har skaffat mig ett Amex Platinum och ska testa loungen om 1månad. Finns det något barnalternativ? Reser med min dotter (6år) och räkmackor, skav eller sallader faller henne inte direkt i smaken.

Mig veterligen finns det inget barnalternativ på loungemenyn. Det är frukost eller de tre alternativen till lunch/middag. Du kan däremot alltid beställa från vanliga menyn, men då kostar det förstås.

Mig veterligen finns det inget barnalternativ på loungemenyn. Det är frukost eller de tre alternativen till lunch/middag. Du kan däremot alltid beställa från vanliga menyn, men då kostar det förstås.

Får bli en mix av Pontus och Guldloungen då så blir vi båda förhoppningsvis nöjda

Det finns kakor och läsk :)
Annars är det inget speciellt utbud för barn direkt. Jag skulle dock fråga om de kan lösa något. De har ju potatismos till viltskaven och kanske finns en hamburgare (bara köttet) som de kan slänga med. De är väldigt tillmötesgående och lyssnar på sina kunder enligt mig. Ett tips är att skicka en fråga till dom på instagram (pontusgroup) om de kan fixa något till ert besök om inget annat går att erbjuda. Jag gjorde det och de löste min förfrågan efter mitt önskemål som på inget sätt var "orimligt".

Toppen