Canadien
Medlem
Fortfarande samma? Ska nog förbi på Måndag.Delvis lite ändringar sen jag var här sist. Ingen kalvstek längre
Nu kan man välja på räkmackan, laxsallad och viltskav.
Fortfarande samma? Ska nog förbi på Måndag.Delvis lite ändringar sen jag var här sist. Ingen kalvstek längre
Nu kan man välja på räkmackan, laxsallad och viltskav.
Ni är nog många från bc där idag då flera ska till Barcelona via Zürich.Startar en lång resedag i Amex Lounge på Arlanda, reser till Manchester via Zurich där vi ska testa Whisky Club i Swiss Business Lounge.
Fortfarande samma? Ska nog förbi på Måndag.
Vet att gratis Henriot är bortplockat, men hur är de övriga vinerna? Vad är det för prisklass på dem? SAS vin ligger väl på 57kr flaskan i loungen har jag för mig jag läste i någon tråd. (Jag vet att priset på ett vin inte bestämmer om det är ett bra eller dåligt, men det ger en fingervisning iaf). Har de franska viner?
Har skaffat mig ett Amex Platinum och ska testa loungen om 1månad. Finns det något barnalternativ? Reser med min dotter (6år) och räkmackor, skav eller sallader faller henne inte direkt i smaken.
Mig veterligen finns det inget barnalternativ på loungemenyn. Det är frukost eller de tre alternativen till lunch/middag. Du kan däremot alltid beställa från vanliga menyn, men då kostar det förstås.
Det finns kakor och läskHar skaffat mig ett Amex Platinum och ska testa loungen om 1månad. Finns det något barnalternativ? Reser med min dotter (6år) och räkmackor, skav eller sallader faller henne inte direkt i smaken.