Senaste nytt

Amex lounge på Arlanda (Pontus in the Air)

Vad är att föredra om man flyger SAS Plus med ett Amex Platinum? Lounge on the Go + SAS Business Lounge eller uteslutande Amex Lounge?

Vad är att föredra om man flyger SAS Plus med ett Amex Platinum? Lounge on the Go + SAS Business Lounge eller uteslutande Amex Lounge?
Beror på avgångstid enligt mig. Morgonflyg lounge on the go plus business. Lunch Amex lounge. Tyckte inte lunchen från Giraffen var i närheten av deras frukost. Och lunchen på Pontus är ljusår bättre än loungen.

Hur fungerar det om man anländer till loungen i skarven mellan frukost och lunch? Jag kommer till arlanda kl 10.30, men är nog mer sugen på lunchen än frullen. Jag utgår från att man inte kan äta frukost och sen beställa lunch. Får man sitta i loungen och vänta in lunchtimmen?

Första gången jag är här sedan de byggt om. Tycker verkligen att det blivit en uppgradering.
Har alltid gått in via T2, gått på Aurora och sedan tagit bussen till T5 förut. Kommer gå in här hädanefter.
Går det en buss mellan T2 och T5 efter säkerhetskontrollen på T2? Eller går du ut och in genom säkerhetskontrollen på T5?

Toppen