Makabert, undrar om det friskriver personalen från att veta vad det är i maten också?Intressant att allergier skall föranmälas skriftligt minst 48h i förväg... mycket pekpinnar och uppsträckningar generellt i texten American Express by PF. Det skapar den där härliga exklusiva känsla när jag som gäst känner mig mest till besvär
Please note that the lounge is cash free. Notify your allergies to amexloungebypontus@ pontusfrithiof.com in advance, no later than 48 hours before departure. Read our code of conduct here.
Intressant att allergier skall föranmälas skriftligt minst 48h i förväg... mycket pekpinnar och uppsträckningar generellt i texten American Express by PF. Det skapar den där härliga exklusiva känsla när jag som gäst känner mig mest till besvär
Please note that the lounge is cash free. Notify your allergies to amexloungebypontus@ pontusfrithiof.com in advance, no later than 48 hours before departure. Read our code of conduct here.
Det känns verkligen som på förekommen anledning. Men deras code of conduct nämner ju bara centurioninnehavare så Platinum kan fortsätta som de villAmex startade det ny "code of conduct" lite tidigare i de amerikanska loungerna. Amex måste ha hittat ett problem hemma och internationaliserat det.
Jag har käkat där med dottern som har jordnötsallergi utan att anmäla i förväg, ska jag anmäla mig till fängelset direkt?Jag tror det mest är en friskrivning ala USA som de kan peka på ifall någon känner sig felaktigt behandlad.
Det roliga är ju att Ägg/Laktos/Gluten/Mjölkprotein/Nötter och Veganskt redan är markerat i menyn och att man ska fråga om det är något annat.
Officiell info:
Att man får vara där ”endast” 3h före avfärd var nytt för mig…
Är du här? Pröva Grilled asparagus! Det bästa jag ätit sedan Ästad Vingård!Gott, snabbt, väldigt bra service!
Är den så bra alltså, shit, det är det enda på menyn jag inte provat ännu. Får göra ett nytt besök nästa veckaÄr du här? Pröva Grilled asparagus! Det bästa jag ätit sedan Ästad Vingård!
Säga hej innan jag lämnar?