Sedan 99, delgav naturligtvis mina åsikter med.Spännande.
Haft Platinum kortet i 10 år, men inget mail om undersökning. Kanske inte tillhör målgruppen.
Ni som fått undersökningsmailet, hur länge har ni haft kortet?
Sedan 99, delgav naturligtvis mina åsikter med.Spännande.
Haft Platinum kortet i 10 år, men inget mail om undersökning. Kanske inte tillhör målgruppen.
Ni som fått undersökningsmailet, hur länge har ni haft kortet?
Haft guldkort sedan 2007 och gick upp till platinum 2014, så 9 år har jag haft det.Spännande.
Haft Platinum kortet i 10 år, men inget mail om undersökning. Kanske inte tillhör målgruppen.
Ni som fått undersökningsmailet, hur länge har ni haft kortet?
Finns en lösning på det, AndroidSjukt omständigt med appen och Acces Card nu efter senaste uppdateringen, minst tre tryckningar ned i flödet innan det digitalakortet kan visas för loungevärden.
Ett HMI och GUI som känns härstamma från smartphonens barndom, inte 2023 överhuvudtaget . [iOS]
För några veckor sedan räckte det med ett klick på digitala access cardet, jag är allergisk mot uppdateringar som gör en funktion sämre.
Hårda ilandsproblem?Fick lära mig en hårda vägen att Pontus tar sista beställning klockan 19.
Blev en lax to go istället och parkera inte sas loungen.
Visa bifogad bild 147643
Kring påskNågon som vet när den ordinarie loungen ska öppna igen? Det har väl snart gått ett år?
Oj..(!)Kring påsk
Ambitionen är nog då i alla fall.Kring påsk