Senaste nytt

Amex lounge på Arlanda (Pontus in the Air)

Pop up är min röst.
Skulle nog sätta +1 på Popupen faktiskt. Jag var i Pearl Lounge på "gamla fyran, gamla sas" , riktigt mysigt där uppe oxå . Riktigt sköna stolar, supermysig jänta som stod och tog emot. Pearl ( som gamla norrsken ) har jag inte besökt än. Men det är väl bara en namnändring, eller har man hottat upp världens tristaste lounge månne? =)
 

Hachans

Medlem
Skulle nog sätta +1 på Popupen faktiskt. Jag var i Pearl Lounge på "gamla fyran, gamla sas" , riktigt mysigt där uppe oxå . Riktigt sköna stolar, supermysig jänta som stod och tog emot. Pearl ( som gamla norrsken ) har jag inte besökt än. Men det är väl bara en namnändring, eller har man hottat upp världens tristaste lounge månne? =)

Platinum är ingen höjdare på frukost, men gamla Norrsken är ännu sämre.

SAS är bäst, följt av Pearl borta i T2.
 
Skulle nog sätta +1 på Popupen faktiskt. Jag var i Pearl Lounge på "gamla fyran, gamla sas" , riktigt mysigt där uppe oxå . Riktigt sköna stolar, supermysig jänta som stod och tog emot. Pearl ( som gamla norrsken ) har jag inte besökt än. Men det är väl bara en namnändring, eller har man hottat upp världens tristaste lounge månne? =)
Endast bytt namn...
 

Lord

Medlem
Brukade gnälla på servicen tidigare, men efter tidig lunch i Centuriondelen i fredags så kan jag konstatera att det var bättre mat och service än jag någonsin fått på det gamla stället. Bortsett från läget i F så blir det högsta betyg.
 

taxvalp

Medlem
Ny meny för Centurion. Oväntat (och lovande) att den är mer omfattande än i gamla loungen!
IMG_0528.png
 

mrestes

Medlem
Tråkigt service idag. Tog en takeaway breakfast för att äta på flyget. Sedan blir flyget försenat 4 timmar. Säkerhetskontrollen tillbaka in i Schengen tar hälften av frukosten.
Tillbaka till loungen, förklarar, visar att vi inte åt något, ändå vägrar de låter oss komma in, trots att loungen är nästan tom på midsommarafton.
Jag förstår men tycker ändå de kunde ha gjort ett undantag.
 

Jonas F

Medlem
Tråkigt service idag. Tog en takeaway breakfast för att äta på flyget. Sedan blir flyget försenat 4 timmar. Säkerhetskontrollen tillbaka in i Schengen tar hälften av frukosten.
Tillbaka till loungen, förklarar, visar att vi inte åt något, ändå vägrar de låter oss komma in, trots att loungen är nästan tom på midsommarafton.
Jag förstår men tycker ändå de kunde ha gjort ett undantag.
Tråkigt.

Du skulle ha provat att gå ut hela vägen och testa möjligheten att få med sig frukost in genom nya säkerhetskontrollen kanske! Men ändå lite snålt.
 
Toppen