Senaste nytt

Amex - Lounge on the go, även med SAS Amex Elite under 2021

Tamas

Medlem
Fick egentligen inget extra bara att statuspoäng som trillade in 29/12 blev omdaterade till i år därmed till nya intjäningsåret -> guld säkrat.
Mot alla odds kan man säga, men det gör att jag slipper köra okynnesflyg för att flyga in 15k poäng.
 

Coalcandy

Medlem
Hade missat denna tråden och försökte hämta upp en påse idag.
Trist att On the go inte finns kvar! Har varit en bra förmån de få gånger jag haft tillfälle att nyttja detta.
Nu såhär när man sitter vid gaten och väntar på boarding av Ethiopian till Oslo inser man förstås att det hade funnits gott om tid för frukost hos SAS. Well well... Hoppas på snacks ombord!
 
Nytt FANTASTISKT "erbjudande" (offers på engelska) i Amex Experience-appen: Träffa Amex i Åre.
341b16a5c929ac6d4931306060ee538f.jpg

Wow Amex, vilken grej....

Skärpning!
 
Lite så faktiskt, vill jag åka skidor gör jag det med fördel i Alperna och inte i Åre. Vad tar det att åka ner för en backe, 30s?
Hade det varit nånting av värde, säg 1% rabatt på skidhyra eller liftkort, ett bra pris på hotell eller en kaffe på maten på Fjällpuben hade det kunnat kallas "erbjudande". Nu är det bara ett stort skämt!
 

eddo

Medlem
Håller med. Överlag väldigt tomt under ”offers” i appen. Visst, anledningen till att man har kortet är såklart Eurobonuspoäng och 2-4-1 men hade varit roligt med något mer för 400 kr/mån. Lounge on the go hade man ju ändå nytta av då och då…
 

ekf

Medlem
Hade det varit nånting av värde, säg 1% rabatt på skidhyra eller liftkort, ett bra pris på hotell eller en kaffe på maten på Fjällpuben hade det kunnat kallas "erbjudande". Nu är det bara ett stort skämt!
Äsch, jag fick två skistraps och ett leende när jag svängde förbi häromveckan. Behövde inte ens visa mitt Amex Green…

(Ps. Såg även att någon fick en kaffe ☺️)
 
Toppen