Benz
Medlem
Som sagts tidigare i tråden fick man gå in i app store - söka efter Amex SE - trycka på den - där stod det ”uppdatera”. Inga inslag av automatisk uppdatering utan helt manuellt.
Tack, missade detta.
Som sagts tidigare i tråden fick man gå in i app store - söka efter Amex SE - trycka på den - där stod det ”uppdatera”. Inga inslag av automatisk uppdatering utan helt manuellt.
"Långtryck" på "App Store" utan att faktiskt öppna appen. Då dyker det upp en meny som bland annat innehåller alternativet "Uppdatera". Har för mig att det gjordes om en aning för några månader sedan.För er som inte hittar uppdateringen
"Långtryck" på "App Store" utan att faktiskt öppna appen. Då dyker det upp en meny som bland annat innehåller alternativet "Uppdatera". Har för mig att det gjordes om en aning för några månader sedan.
Den var ju också intuitiv, eller inte...Du kan också gå in i App Store, klicka på din bild
Nej man undrar hur mycket man missar egentligen när man förväntas använda avancerad teknik utan någon riktig manual.En ändring jag inte riktigt förstår varför Apple gjorde.
Precis skaffat Amex SAS Premium. Skaffade mig ett konto med login hos Amex la till kortet i iOS appen - funkar bra och får notiser vid köp mm. Skaffade även ett Extrakort till mig själv för utlägg i tjänsten. När jag försöker lägga till det kortet i appen respektive via webbläsaren så säger den att kortet inte går att läggas till ett befintligt konto utan att jag behöver skapa ett separat användarnamn/lösenord. Stämmer verkligen det?