Senaste nytt

Amex iphone app

hallgren

Medlem
Du kan även aktivera notiser för nya köp.

5593d6e38c3381b4f993b04b82fa1381.jpg


Samt face-id.

fa53372c6f10a950bfe5bb602000040f.jpg

Noterade att om man har kortet inlagt i Apple Pay så får man notis från både appen och apple pay. Tog bort notisen från appen.
 

Mr Basic

Medlem
Laddade ner AMEX (svenska) app i veckan och i intro-infon stod att man skulle kunna se bonuspoängen men hittar den inte (gissar att det rör sig om intjänade poäng som inte ”autosweepats” till SAS ännu). Har chattat med AMEX (via appen) men får bara goddag-yxskaft-svar typ kolla på SAS.se för att se dina poäng. o_O AMEX hänvisar dock till ”reward tab” men den hittar jag inte.
1. Ngn annan som kan se intjänade eurobonuspoäng i AMEX-appen (menar intjänade men ej överförda till SAS)?
2. Ngn som vet var det finns en ”reward tab” eller om man måste aktivera denna?
3. Eller så är det helt enkelt så att man inte kan se intjänade eurobonuspoäng via appen och AMEX info är felaktigt (för eurobonuspoäng) och gäller endast AMEX reward-poäng? :rolleyes:
 

ekf

Medlem
Öppnade nyss upp appen och numera ser man antal intjänade poäng för månaden precis under "Tillgänglig kredit". På tiden:)
Ja, härligt. Det tog ett tag innan jag fattade vad det var för siffra... :)
Nu saknas bara att kunna se poänghistoriken...
 

Benz

Medlem
Rubriken "SAS/Amex Card" var ju inte direkt självklar... Men hur vet du att det är per månad och inte för året? I januari är det ju samma sak men sen är det nog året som är intressant för de flesta.

Det var en chansning:) I o m att det är månadssiffran som visas på webben så antog jag att det är samma lösning i appen.
 
Toppen