Mattias Holmén
Medlem
Kolla om någon av dina betalningar senaste månaden har kommit in 1 dag sent eller liknande.
Kolla om någon av dina betalningar senaste månaden har kommit in 1 dag sent eller liknande.
Mitt förslag är helt enkelt att betala fakturabeloppet på förfallodagen. Varken mer eller mindre, varken förr eller senare. Det har i alla fall alltid fungerat klockrent för mig.Troligen mitt eller min bank Nordeas fel då. Deras system är tydligen automatiskt
Kan rekommendera e-faktura förinställd på hela beloppet, så slipper man skriva av fel ocksåMitt förslag är helt enkelt att betala fakturabeloppet på förfallodagen. Varken mer eller mindre, varken förr eller senare. Det har i alla fall alltid fungerat klockrent för mig.
Och med "autobetalning" eller vad nu aktuell bank kallar det så behöver man i normalfallet, det vill säga när allt stämmer, inte göra ett smack mer än kontrollera fakturan. Själva betalningen sköter sig självt som den ska.Kan rekommendera e-faktura förinställd på hela beloppet, så slipper man skriva av fel också
Troligen mitt eller min bank Nordeas fel då.
Ja, klockan 10.00 gör bankerna sin stora dagliga körning.Beror lite på när du la in betalningen. Om en BG-betalning signeras före 09:45 hos Nordea kan den vara mottagaren tillhanda samma dag.
Humor... samma produkt och pris som de gamla betalkorten men nu behöver jag iaf inte vara orolig att de drar in mitt AMEX Elite betalkort.Ser ut som Amex släppt SAS Amex Elite som betalkort.
SAS EuroBonus American Express Elite Expense Charge Card | Amex
Dock 6000kr/år.Ser ut som Amex släppt SAS Amex Elite som betalkort.
SAS EuroBonus American Express Elite Expense Charge Card | Amex