D
Deleted member 23500
Guest
Kolla om någon av dina betalningar senaste månaden har kommit in 1 dag sent eller liknande.Remuz skrev:SåhärVisa bifogad bild 97510Klicka för att utvidga...
Kolla om någon av dina betalningar senaste månaden har kommit in 1 dag sent eller liknande.Remuz skrev:SåhärVisa bifogad bild 97510Klicka för att utvidga...
Mitt förslag är helt enkelt att betala fakturabeloppet på förfallodagen. Varken mer eller mindre, varken förr eller senare. Det har i alla fall alltid fungerat klockrent för mig.Remuz skrev:Troligen mitt eller min bank Nordeas fel då. Deras system är tydligen automatisktKlicka för att utvidga...
Kan rekommendera e-faktura förinställd på hela beloppet, så slipper man skriva av fel ocksåDelayed skrev:Mitt förslag är helt enkelt att betala fakturabeloppet på förfallodagen. Varken mer eller mindre, varken förr eller senare. Det har i alla fall alltid fungerat klockrent för mig.Klicka för att utvidga...
Och med "autobetalning" eller vad nu aktuell bank kallar det så behöver man i normalfallet, det vill säga när allt stämmer, inte göra ett smack mer än kontrollera fakturan. Själva betalningen sköter sig självt som den ska.ekf skrev:Kan rekommendera e-faktura förinställd på hela beloppet, så slipper man skriva av fel ocksåKlicka för att utvidga...
Remuz skrev:Troligen mitt eller min bank Nordeas fel då.Klicka för att utvidga...
Ja, klockan 10.00 gör bankerna sin stora dagliga körning.Bankiren skrev:Beror lite på när du la in betalningen. Om en BG-betalning signeras före 09:45 hos Nordea kan den vara mottagaren tillhanda samma dag.Klicka för att utvidga...
Humor... samma produkt och pris som de gamla betalkorten men nu behöver jag iaf inte vara orolig att de drar in mitt AMEX Elite betalkort.Johans00 skrev:Ser ut som Amex släppt SAS Amex Elite som betalkort.SAS EuroBonus American Express Elite Expense Charge Card | AmexKlicka för att utvidga...
Dock 6000kr/år.Johans00 skrev:Ser ut som Amex släppt SAS Amex Elite som betalkort.SAS EuroBonus American Express Elite Expense Charge Card | AmexKlicka för att utvidga...
Johans00 skrev:Ser ut som Amex släppt SAS Amex Elite som betalkort.SAS EuroBonus American Express Elite Expense Charge Card | AmexKlicka för att utvidga...
Bra att ha om man siktar på LTG och har ett sabbatsår från flygandetMLG55 skrev:Så om jag förstår det rätt så kan man få Guld för 11495 kr / år om man nu skulle villja ha det ifall man nu inte flyger nåt.Elit 4000 krElit Expend 6000 krMC Premium 1495 krKlicka för att utvidga...
MLG55 skrev:Så om jag förstår det rätt så kan man få Guld för 11495 kr / år om man nu skulle villja ha det ifall man nu inte flyger nåt.Elit 4000 krElit Expend 6000 krMC Premium 1495 krKlicka för att utvidga...
Remington Steele skrev:4800kr kostar väl Elite kredit numera...Klicka för att utvidga...
Remington Steele skrev:4800kr kostar väl Elite kredit numera...Klicka för att utvidga...
Intressanta är att man kommer hit när man trycker på "medlemsvillkor"Johans00 skrev:Ser ut som Amex släppt SAS Amex Elite som betalkort.SAS EuroBonus American Express Elite Expense Charge Card | AmexKlicka för att utvidga...
Klicka på Ansök nu så kommer du dels in på en annan ansökningssida rent utseendemässigt än de andra korten och där hittar du medlemsvillkor för betalkort.simon_says91 skrev:Intressanta är att man kommer hit när man trycker på "medlemsvillkor"Visa bifogad bild 114996Klicka för att utvidga...
Tack, får kolla lite men som du säger är det bara ett re-branding av de gamla elite kortet igen som de troligen fått påtryckningar om.Tongen2 skrev:Klicka på Ansök nu så kommer du dels in på en annan ansökningssida rent utseendemässigt än de andra korten och där hittar du medlemsvillkor för betalkort.Villkoren ser typ likadan ut men intressant är priserna på de olika korten! Alla verkar ha ett högre pris i det där villkoret än vad dom egentligen har idag?Eller är det kanske gamla priserna för de gamla betalkorten tro?Klicka för att utvidga...
Ja, min första kommentar var, varför ska jag betala 1.200 mer om året för ett betalkort, och behöva betala fakturan på 14 dagar jämfört med upp till 55 dagar räntefritt. Har rätt bra kreditlimit på mitt Elite.bvs skrev:Så med båda kan man tjäna in 4st vouchers per år?Intressant att det marknadsförs som ett kort för att göra utlägg med (för att Amex Expense ingår antar jag) när nuvarande betalkort har en fakturatid på 14 dagar. Tänker mest på arbetsplatser där man får utläggen "på nästa lön" och inte separat, kan göra att man får ligga ute med de pengarna ett tag.Hittar inga uppdaterade villkor för det nya kortet dock så det kanske ändratsKlicka för att utvidga...