Senaste nytt

AMEX Eurobonus - 15.000 poäng i välkomstbonus fram till 14 OKT 2012

När jag skaffade det under hösten 2010 hade de en kampanj så man fick 30K poäng och ingen årsavgift första året. Jag tror den senare ändrades så det bara gällde för EBG, och sedan togs den bort. Dock en riktigt trevlig kampanj :)

Men då fick du bara 6000p väl?

Nä.

När jag skaffade det under hösten 2010 hade de en kampanj så man fick 30K poäng och ingen årsavgift första året. Jag tror den senare ändrades så det bara gällde för EBG, och sedan togs den bort. Dock en riktigt trevlig kampanj :)

Så var det när jag gick med också. Tror inte jag var EBG då heller, men när jag blev det så blev jag lite besviken på att SAS AMEX EBG har en ganska oansenlig design som guldkort betraktat. Mastercard EBG är snyggare.... :-/

Ja, det skulle inte skada om de fick det att se ut mer som ett guldkort än ett silverkort. Det är smått oanvändbart när man faktiskt måste visa kortet och folk tittar på det och automatiskt klassar en som något annat än *A Gold.

Ja, värvningserbjudandet är väl halv avgift + 6000p, en femhundring för ytterligare 9000p är ju en hyfsad affär.

På siten med senaste erbjudandet, det om 15k välkomstbonus, står det fortfarande

Din vän vill att du, som inte har ett American Express-Kort idag, skall få uppleva fördelarna med ett
SAS EuroBonus American Express Card utan årsavgift första året. Dessutom bjuder vi på en välkomstbonus
på 6 000 EuroBonus Extrapoäng.

Försäkran och Hantering av information m.m.
Om ansökan godkänns faktureras ingen årsavgift första året.

SAS EuroBonus American Express Card - En snabbare väg till EuroBonus-resor

Vill Du bli värvad till AMEX SAS Eurobonus?

Jag betalar Din årsavgift för första året + att Du får 500 SEK kontant av mig + 6000 EB-poäng.

Skicka PM!

Toppen