Senaste nytt

AMEX Eurobonus - 15.000 poäng i välkomstbonus fram till 14 OKT 2012

Vill Du bli värvad till AMEX SAS Eurobonus?

Jag betalar Din årsavgift för första året + att Du får 500 SEK kontant av mig + 6000 EB-poäng.

Skicka PM!

Inget illa menat Stefan62, men lägg av att skriva dessa eviga "rekryteringsinlägg" - vill du erbjuda din "tjänst" till någon så tycker jag PM får duga - men inte söla ned varenda jävla tråd med skiten.

Amex går bort.. Jag omsätter typ 900k kronor per år på mina kort (Diners & Mastercard) och fast jag hade omsatt för 350k på mitt Amex ville dom ha betalt för årsavgiften (noll kr på Diners & Mastercard som Sk Guld). Kanske är jag gniden men därför har jag inget Amex..

Följer du länken som jag postade i första posten till denna tråd så står det 15000 poäng.

Det gäller fram till 14 OKT 2012 :)

Förvisso får jag fram den här sidan,
Amex 15 000.jpg
men när jag sen försöker gå vidare så blir meddelandet Sidan du söker är inte tillgänglig för tillfället
och så har det varit hela tiden.

Amex går bort.. Jag omsätter typ 900k kronor per år på mina kort (Diners & Mastercard) och fast jag hade omsatt för 350k på mitt Amex ville dom ha betalt för årsavgiften (noll kr på Diners & Mastercard som Sk Guld). Kanske är jag gniden men därför har jag inget Amex..

Har jag fel om årsavgiften inte tas ut för EBG med Amex?

Jag omsätter någonstans mellan 1-1,2M på mitt AmEx och får fortfarande betala årsavgift. Men å andra sidan får jag en 2-4-1 voucher som är värd en hel del för mig, så det är väl ok. I den stora förlusten är inte 1000kr/år speciellt mycket.

Har jag fel om årsavgiften inte tas ut för EBG med Amex?

Ja, du har tyvärr fel.

Toppen