Senaste nytt

Amex Elite: Spendera 15k, få 15k extra poäng

Du behövde alltså inte vänta till slutet på promo-perioden, som var det besked jag fick?

Jag som tidigare tyckt just Amex varit ett ljus i mörkret vad gäller att ha kundtjänst som faktiskt har lite koll...

Kan det vara så att han var tillräckligt jobbig för att de skulle knuffa igenom manuellt?

Mina 15k dök upp automatiskt i swipe-kön för några veckor sedan. Registrerades, korrekt, på den transaktion som gjorde att totalen översteg 15k SEK.
Totalt eller i netto? Jag, och som jag förstår även @Cristoffer Cedergren, har långt över 15k i total spend men netto står under det pga långa refunds (pga covid). Då verkar det som automatiken inte slår till...

Totalt eller i netto? Jag, och som jag förstår även @Cristoffer Cedergren, har långt över 15k i total spend men netto står under det pga långa refunds (pga covid). Då verkar det som automatiken inte slår till...
Hah. Dagen innan sista datum så gick jag över 15k *trots* refunds, och det triggade automatiken.

Vore ju trevligt om någon gjort en notering att jag ska ja 15k till baserat på det tidigare strulet men det är knappast troligt :)

Toppen