Samma härNågon som fixade det genom chatten igår som fått det utlovade bekräftelsemailet? Pratade med dem i går förmiddag men har inte fått något ännu.
Se över dina transaktioner och räkna manuellt/månadssaldo på fakturan.Är det någon som vet hur man kollar att man nått spend för denna kampanj?
Lite konstigt om de räknar spend på annat sätt än "normalt". Det naturliga vore väl att spenden är totalspenden på kontots samtliga kort. Det kan inte vara så att de menar att extrakort inte kan ge "extrabonus"? Svårt att se varför man ska missgynnas av att även "partnern" bidrar till hushållets inköp jämfört med att kontohavaren ensamt handlar.Märkligt, jag fick via chatten klart besked att alla extrakort som var kopplade till kontot inte räknades in i spenden.
Är det någon som vet hur man kollar att man nått spend för denna kampanj?
Jag pratade precis med Amex och man måste tillåta e-mail på din profil hos dem.
Jag hade klickat nej där tidigare så nu hoppas jag att erbjudandet kommer inom 24-tim.
Men Wolt kom ju exempelvis i Amex Experiences appen och inte som email.Det är så lustigt att den inställningen respekteras just nu. DE har ju fullkomligt struntat i den vad gäller många av de andra erbjudandena från Uber och Wolt t.ex.