Senaste nytt

Amex Centurion nylanseras

ansökte precis, hoppas man hinner få på 2 veckor ska till new york vore nice att hinna få med det.

sett att folk fått kortet relativt snabbt får hoppas på det bästa.

För er med kortet redan, finns det en gräddfil via concierge servicen för att få tag på konsertbiljetter? Kom att tänka på det just pga att Springsteen dyker upp på Ullevi med biljettsläpp idag och att AMEX Platinum är tämligen svaga i detta avseende.

För er med kortet redan, finns det en gräddfil via concierge servicen för att få tag på konsertbiljetter? Kom att tänka på det just pga att Springsteen dyker upp på Ullevi med biljettsläpp idag och att AMEX Platinum är tämligen svaga i detta avseende.

Centurion i sverige har ingen concierge service. De har "Lifestyle" som i teorin ska kunna hjälpa till men i praktiken imponerar de inte utöver de arenor där de är sponsorer själva (Avicii, Hovet, Tele2, Friends). Ibland kan du ha tur men inget du kan räkna med att de fixar

Hej,

Jag blev precis inbjuden nu under natten till Centurion och har till 26e juni att signa upp.

Är kluven om det är värt det med anslutningsavgiften, rätt mycket pengar. Hade det bara varit medlemsavgiften hade jag ej tvekat. Hur resonerar ni?

Är kluven om det är värt det med anslutningsavgiften, rätt mycket pengar. Hade det bara varit medlemsavgiften hade jag ej tvekat. Hur resonerar ni?
Ett potentiellt hårt sätt att resonera är: Om man behöver ställa frågan som du ställer så bör man kanske skippa att skaffa kortet.

Det är inte ett kort för den typiska poängmaximerande personen som känner att det är viktigt att kunna "räkna hem" caset.

Toppen