Jag fick en länk till intresseanmälan idag - vad måste man ha för spend? Jag brukar få min andra "2-4-1" voucher redan i juni och min period är kalenderår, så min spend ligger över 500k - men det är ju fikapengar i Centurionmått.
Brukar va frulle/lunch där dem går igenom förmånerna, mkt trevligt.Tackade ja på inbjudan till Centurion i veckan. Idag fick jag ett mail om att mitt medlemskap är färdigt om en månad. Efter det är jag inbjuden till ett välkomstmöte. Någon som vet något vad det här välkomstmötet innebär?
”De” eller ”dom” men aldrig ”dem”.Jag fick inviten i alla fall, men 70k tar emot rätt hårt. Kanske skall börja flyga Air France oftare - dem är kung på slarva bort bagaget varje gång. En resa med familjen med försenat bage så har man årspremien. Får köra två resor första året![]()
”De” eller ”dom”.Brukar va frulle/lunch där dem går igenom förmånerna, mkt trevligt.
Någon som vet något vad det här välkomstmötet innebär?
Tackade ja på inbjudan till Centurion i veckan. Idag fick jag ett mail om att mitt medlemskap är färdigt om en månad. Efter det är jag inbjuden till ett välkomstmöte. Någon som vet något vad det här välkomstmötet innebär?