W
Walle77
Guest
OKSir Lemon skrev:”De” eller ”dom” men aldrig ”dem”.”De” eller ”dom”.Klicka för att utvidga...
OKSir Lemon skrev:”De” eller ”dom” men aldrig ”dem”.”De” eller ”dom”.Klicka för att utvidga...
ISE skrev:Tackade ja på inbjudan till Centurion i veckan. Idag fick jag ett mail om att mitt medlemskap är färdigt om en månad. Efter det är jag inbjuden till ett välkomstmöte. Någon som vet något vad det här välkomstmötet innebär?Klicka för att utvidga...
Walle77 skrev:Brukar va frulle/lunch där dem går igenom förmånerna, mkt trevligt.Klicka för att utvidga...
Sir Lemon skrev:Kan ni berätta lite mer? Underlättar för oss andra att glädjas med er.Klicka för att utvidga...
Bror. Jag hyllar de som bör hyllas #NekadPåPontusHachans skrev:Användaren verkar vara ett astroturf-konto som nästan enbart skriver hyllningar i Amex-relaterade trådar.Klicka för att utvidga...
Jag har inte bästa koll på vin. Men väldigt påkostat event på Grand med frulle, massa vin, lunch, extrema experter och bara kärlek. Arvid Rosengren skötte de alldeles utmärkt. Hoppas ngn mer insatt kan fylla i gällande vindetaljer osv.Sir Lemon skrev:Kan ni berätta lite mer? Underlättar för oss andra att glädjas med er.Klicka för att utvidga...
Del av Centurion Living, ingen ytterligare kostnad.bvs skrev:Det var väl vinprovningen man fick pröjsa för? Eller har jag missat något?Klicka för att utvidga...
Nihilisten skrev:ansökte precis, hoppas man hinner få på 2 veckor ska till new york vore nice att hinna få med det.Klicka för att utvidga...
aj, såg någon för ett tag sen få det på 1,5 vecka :'(PuddleFish skrev:Räkna med att det tar över 1 månad från att du är inbjuden till att du har det.Klicka för att utvidga...
2,5 vecka slutade det med så missade det med 1 vecka. borde tagit blomkortet själv alltså riktigt snyggt var det irl. men ville iaf ha 1 og.PuddleFish skrev:Räkna med att det tar över 1 månad från att du är inbjuden till att du har det.Klicka för att utvidga...
JacobGBG skrev:För er med kortet redan, finns det en gräddfil via concierge servicen för att få tag på konsertbiljetter? Kom att tänka på det just pga att Springsteen dyker upp på Ullevi med biljettsläpp idag och att AMEX Platinum är tämligen svaga i detta avseende.Klicka för att utvidga...
Ett potentiellt hårt sätt att resonera är: Om man behöver ställa frågan som du ställer så bör man kanske skippa att skaffa kortet.qwertyy skrev:Är kluven om det är värt det med anslutningsavgiften, rätt mycket pengar. Hade det bara varit medlemsavgiften hade jag ej tvekat. Hur resonerar ni?Klicka för att utvidga...