Även armbandet ska man kunna titta på om jag fattade det rättBor en i Stockholm finns de riktiga korten att inspektera i Prada butiken på Birger Jarlsgatan. Ska dit idag och kolla innan jag gör mitt val![]()
DHL samarbetar med andra speditionsbolag, bli inte förvånad om det kommer en TNT bil som kör it grejerna.Bara jag som fått försändelse från DHL Freight som jag tror är från Amex? Verkar konstigt val av speeditör i så fall då de normalt inte levererar till hemmet och är ju mer för pallar och annat tyngre gods?
Eller så är det något annat jag beställt men glömt bort![]()
Bara jag som fått försändelse från DHL Freight som jag tror är från Amex? Verkar konstigt val av speeditör i så fall då de normalt inte levererar till hemmet och är ju mer för pallar och annat tyngre gods?
Eller så är det något annat jag beställt men glömt bort![]()
Nu tänkte jag inte på kortet, sorry utan på "relanseringen". Som jag förstod det skulle man skicka något "välkomstpaket" relaterat till det. Men kan ha fel och någon har skickat mig en gammal volvomotor. :Jag har inte fått något. Uppfattade att det blir leverans först efter 23/3?
Men var i loungen på Arlanda hör om dagen. Där kan man också klämma och känna på det nya korten![]()