Senaste nytt

Amex bugg på hemsidan om man har både Elite och Premium?

Hej,

Innan jag skaffade mitt Elitekort kunde jag på mitt Premiumkort se EB-saldo och trycka på den gröna knappen för att komma till sidan där man kan se spenden osv.

Sedan jag skaffade mitt Elitekort och registrerade det på mot samma EB-konto kan jag inte längre se sådana saker som EB-saldo och spend för Premiumkortet.

När jag loggar in på hemsidan ser jag "Mina konton (2)" och om jag väljer Elitekortet ser allting rätt ut (bilden till vänster). Men om jag väljer Premiumkortet ser det fel ut (bilden till höger).

Att textsträngen bara avslutas mitt i en mening är enligt mig ett tydligt tecken på att funktionaliteten är buggig.

lZh8sf4.png
KbZVKMO.png



Någon mer som har samma problem? När jag påpekade detta för kundtjänst men dom kunde inte hjälpa till för 5 öre utan det bästa tipset de kunde komma med var att testa en annan webbläsare.

Mvh
 
Vet ju att det är många här som har dubbla kort. Har ni inga problem med hemsidan skulle det vara snällt om ni kunde säga det :)
 

Nikolas

Medlem
Jag hade samma problem under veckan (aldrig haft det tidigare), men idag när jag loggade in på nytt så funkade allt som det ska igen. Testade med Google Chrome istället då felet var samma när jag loggade in med Safari.
 
Toppen