Senaste nytt

Amex bugg på hemsidan om man har både Elite och Premium?

En liten uppdatering:

Jag ringde kundtjänst för 1 vecka sedan. Dom skulle fixa det inom 7 dagar.

Dom har nu "fixat" följande:

När jag nu trycker på den gröna knappen "Saldo Eurobonus-poäng" med mitt Elite-kort kommer jag till poängsidan och ser spenden för mitt Premium-kort. Ser nu att jag har kommit över gränsen för 2-4-1 voucher på det kortet så då vill jag ju se spenden för mitt Elite-kort igen :D
 

peng

Medlem
Jag har en väljare ganska högt uppe till höger på Eurobonus-sidan, under rubrik "DITT KONTO" där jag kan välja mellan "SAS/Amex Card" och "SAS/Amex Card" så att jag kan se båda kortens poänghistorik. Jag brukar dock aldrig veta till vilken sida jag kommer när jag klickar för att gå dit...
 
Jag har en väljare ganska högt uppe till höger på Eurobonus-sidan, under rubrik "DITT KONTO" där jag kan välja mellan "SAS/Amex Card" och "SAS/Amex Card" så att jag kan se båda kortens poänghistorik. Jag brukar dock aldrig veta till vilken sida jag kommer när jag klickar för att gå dit...

Jag har också den väljaren, men har bara ett alternativ i den listan.
 

hg1980

Medlem
Jag hade detta problemet och många där till (fick inte upp Fine Hotels & Resorts mm på AMEX Travel). Ringde ett antal gånger utan lycka. Till slut var det en vaken tjej som föreslog två olika konton/inloggningar, ett till respektive kort (Elite och Platinum i mitt fall). Efter det har allt funkat klockrent. Så be dem lägga upp ett konto till och koppla ett av korten dit.
 
Jag hade detta problemet och många där till (fick inte upp Fine Hotels & Resorts mm på AMEX Travel). Ringde ett antal gånger utan lycka. Till slut var det en vaken tjej som föreslog två olika konton/inloggningar, ett till respektive kort (Elite och Platinum i mitt fall). Efter det har allt funkat klockrent. Så be dem lägga upp ett konto till och koppla ett av korten dit.
Jag skaffade 2 konto men det funkade inte för mig. Efter 1 månad och minst 20 samtal med kundtjänsten blev jag besviken, till slut bestämde jag mig att säga upp elit kredit kortet och behålla premium betal kortet. Allt funkar som det ska nu
 

Mr.C

Medlem
Jag struntar ifs i om webben funkar100% även om det är kul att se spend och poäng per kort. Men så länge som vouchrar och allt fakturamässigt fungerar som det ska är jag ok med mitt upplägg. En eller två extra vouchers är aldrig fel.

Mer förvånad över att mitt premium står på 0 i spend på web efter att elite godkänts. Men får se snart om voucher kommer. Då är allt som det ska. Hade typ 4000 kvar när elit sökes. Så det är när som helst klart. Efter det kanske det blir gnäll och samtal...
 
Toppen