Senaste nytt

AMEX Bjud in och få 25 % större belöning (gäller tom 6/11-2019)

Väntar också på en Amex-kampanj. När jag googlade hur det har sett ut tidigare så hittade jag att kampanjerna var runt från slutet av februari till mitten på mars.
Synd bara att Amex Platinum inte ger 3 fria månader längre så det får bli Amex Gold istället.

Hade helst sett en extra kampanj till något av SAS-korten dock. Ångrade att jag inte körde på ett Sas Classic som gav 30k eb i november-december.

Hittar inte längre inbjudningslänken till Amex Premium, det är en kompis som vill ha det. Jag har Amex Elite själv. En snabb Googling hittade inte till sidan. Någon som kan hjälpa till?

Hittar inte längre inbjudningslänken till Amex Premium, det är en kompis som vill ha det. Jag har Amex Elite själv. En snabb Googling hittade inte till sidan. Någon som kan hjälpa till?

Om du har AmEx appen så går du till Konto-fliken längst ner till höger och sedan kommer Bjud in en vän upp i listan ovan.

AE14CC83-84C2-4BE7-8A15-547F51348A62.jpeg

Förstår inte riktigt helt din fråga. Letar du efter din egen värvningslänk som du vill ge till din kompis så hittar du den i appen eller när du loggar in på Amex hemsida. När din kompis får länken kan den sedan byta kort om man scrollar ner då din länk kopplar till ett Elit. Men kompisen kan välja vilket kort den vill.

Förstår inte riktigt helt din fråga. Letar du efter din egen värvningslänk som du vill ge till din kompis så hittar du den i appen eller när du loggar in på Amex hemsida. När din kompis får länken kan den sedan byta kort om man scrollar ner då din länk kopplar till ett Elit. Men kompisen kan välja vilket kort den vill.
Ok tack, jag har inte kollat i appen. Gick in på Amex hemsida och när jag går in på ”Bjud in en vän” så får jag bara fram alternativet att bjuda in till Amex Elite, inte till Amex Premium eller något annat kort. Ska testa i appen. Tack!

Ok tack, jag har inte kollat i appen. Gick in på Amex hemsida och när jag går in på ”Bjud in en vän” så får jag bara fram alternativet att bjuda in till Amex Elite, inte till Amex Premium eller något annat kort. Ska testa i appen. Tack!

Inbjudan blir alltid till samma korttyp som du har, men mottagaren kan välja annat kort längst ned på sidan

@Kevinator Jag säger inte till 100% att det kommer något, men det är inte möjligt för din kompis att vänta två-tre veckor? Jag hade då gjort det och gör faktiskt själv i nuläget då jag precis nått 45k i spend på Classic.

Last edited:
Toppen