Senaste nytt

AMEX Bjud in och få 25 % större belöning (gäller tom 6/11-2019)

Fly Premium mäts inte på spend utan på din mängd intjänade Eurobonuspoäng under de senaste rullande 12 månaderna bakåt.

Ja.

Tack för svar!

Är lite trög idag. Påverkades den totala poängen på Fly premium när jag för över från Amex MR till Eurobouns? Dvs, höjs den intjänade Eurobonuspoäng? eller räknas det bara som en överföring .

Hej. Hur ofta kör dom med dessa kampanjer? Har ett classic idag och tänkte byta till ett premium för o satsa på en 2-4-1 voucher 2020 nämligen.. Har en även en charter jag tänkt boka, vill ha reseförsäkringen som ingår o premium då också.

Välkommen till vårt eminenta forum. Det finns inga garantier men troligen ser vi en ny värvningskampanj i vår. I början av mars om du ber mig gissa.

Pratade med amex kundtjänst idag. Jag kan inte få nån värvningsbonus om jag skaffar ett nytt premium, så sa upp min classic och väntar i sex månader innan jag blir premium kund genom nån av länkarna i värvningstråden. Reglerna är ju såna men tråkigt.. Får samla poäng på SAS Mastercard istället kommande år :)

Pratade med amex kundtjänst idag. Jag kan inte få nån värvningsbonus om jag skaffar ett nytt premium, så sa upp min classic och väntar i sex månader innan jag blir premium kund genom nån av länkarna i värvningstråden. Reglerna är ju såna men tråkigt.. Får samla poäng på SAS Mastercard istället kommande år :)
Man brukar få bonusen ändå :) Har själv fått bonus 4-5 gånger även fast jag haft ett Amex under tiden :)

EDIT: Brukar dock "missa" att bocka i att jag redan är Amex kund :D

Man brukar få bonusen ändå :) Har själv fått bonus 4-5 gånger även fast jag haft ett Amex under tiden :)

EDIT: Brukar dock "missa" att bocka i att jag redan är Amex kund :D

Gjorde misstaget o fråga kundtjänst, då lär dom ha koll på mig.
Får använda nästa år till o hamstra poäng med Mastercard eurobonus och satsa på en voucher 2021, då är jag nog uppe i 150000poäng om jag räknat rätt :)

Förstår jag dig rätt i att du inte haft ett premium de senaste 3 månaderna?

I så fall påstår kundtjänst själva det här.
D561BE94-9E48-4D7E-A32A-B7E0765763A0.jpeg

Grundregeln är som vanligt att inte tala med kundtjänst. Expertisen sitter här på B.C oavsett bolag eller tjänst. Svaret på Din fråga @Räven är att du kan bli värvad till ett annat Amex kort om det kommer en ny värvningskampanj snart. Jag har själv otaliga bevis på detta.

Toppen