Senaste nytt

AMEX Bjud in och få 25 % större belöning (gäller tom 14/3-2019)

Status
Stängd för vidare inlägg.
hej igen! jag ringde kundtjänst igår och de sa att erbjudandet ska ligga kvar ett tag, tog knappt två dagar att bli godkänd (sas elite) och 3-5 dagar att få kortet. men hen sa att jag kan fort värva med 25 % nästa vecka, så funkar det inte så testa ring dem

sen undrar jag, betalar ni av hela er faktura varje månad för att undslippa ränta?

fast glöm min fråga om detta inte är rätt tråd.

men nu såg jag att den länk jag använde hade också bara 18 000 poäng,
men har ngn av er lyckats övertala sin mormor så skulle iaf jag ringa och kolla.

men hej så länge och tack alla för hjälpen!

hej igen! jag ringde kundtjänst igår och de sa att erbjudandet ska ligga kvar ett tag, tog knappt två dagar att bli godkänd (sas elite) och 3-5 dagar att få kortet. men hen sa att jag kan fort värva med 25 % nästa vecka, så funkar det inte så testa ring dem

sen undrar jag, betalar ni av hela er faktura varje månad för att undslippa ränta?
Gäller 25% extra även nästa vecka?

Kan man se i "Amex SE" appen eller "Mitt Konto Online" på webben hur många värvningar (och typ av kort kanske) man lyckats med?

Via den gröna "Saldo EuroBonus-poäng"-knappen på webben kan du se när värvningspoäng har registrerats, men inte för vem eller typ av kort. Antalet poäng kan dock ge en ledtråd om typen.

Via den gröna "Saldo EuroBonus-poäng"-knappen på webben kan du se när värvningspoäng har registrerats, men inte för vem eller typ av kort. Antalet poäng kan dock ge en ledtråd om typen.
Toppen! Antar att det är är för SAS Amex-korten, finns det nån liknande funktion för rena Amex-korten?

Har lite begränsad erfarenhet av andra kort, men för Amex Platinum finns en motsvarande ruta till höger i webben som heter "Membership awards" där det verkar som om saldot bara ökar utan att man riktigt vet varifrån poängen kommer.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen