Senaste nytt

American Express devalverar MR-poäng från 1 september 2022

Barjas

Medlem
Sitter sista minuten och försöker överföra mina poäng till Flying Blue-programmet, men när jag ska koppla mitt konto så får jag error för att jag skrivit mitt personnummer felaktigt.. men det går inte att få in mer tecken så vet inte hur man ska lösa detta:

upload_2022-8-30_22-30-32.png
 

Attachments

  • upload_2022-8-30_22-30-2.png
    upload_2022-8-30_22-30-2.png
    25,2 KB · Visningar: 84

M.K

Medlem
Kreditlinan sänkt till minimum då det är slutspendat. Ingen vits med en typisk årslön i outnyttjad kredit sa jeg till dem på tlf. MR kontot helt tömt till diverse program. Dessutom raderat Applepay och fysiskt kort till reseplånboken.

Nu avvaktar jag lite för att se om klubbkortet blir något att ha framöver. De har ju utlovat fler överraskningar vilket givetvis kan göra detta till en bra produkt ändå, men utan spend.
 
Last edited:

Dbodenfo

Medlem
Verkar som att hemsidan inte har uppdaterats med de nya växlingskurserna, eller har Amex backat efter all kritik om denna katastrofalt dåliga förändring?

Tror inte Amex har backat - vad jag förstod när jag pratade med en medarbetare där så är det från HQ som detta har beslutats. Jag tror bara att det är slö IT-avdelning som inte har uppdaterat.
 
Toppen