Senaste nytt

American Airlines AAdvantage Buy miles kampanj tråd

Fördömt! :mad:
Jag som köpte 60 000 + 15 000 bonus den 31:a (sista dagen för förra kampanjen).
Det här tyder jag som att man numera har ett tak om 80 000 miles per år.
Betyder det att jag kan köpa ytterligare 20 000 (+5000 bonus) med de nya reglerna?

Kan inte något om AA ännu, men.... Detta är väl ett väldigt bra pris?

Stämmer gott om man ser till AA. Det är ganska nyligen som dom även började ge rabatt på milen i kombination med bonusen. Ska jag spå i kaffesumpen så ser jag detta som en viss anpassning mot USDM och det ska bli intressant att se vad som händer när programmen slås samman. Min spådom är att AA kommer att lyfta taket på antalet miles man får köpa, men vi kommer nog att få mera bonus ju mer vi köper.

Om man är två som åker, hur många konton ska jag använda? Ska jag använda ett eller två konton?
På USDM har jag två st konton eftersom vid telefonbokning kunde jag använda bägge konton i samma bokning.
På AA görs allt Online och jag kan inte använda två konton samtidigt

Cost of Miles: $1,870.00 USD
Federal Excise Tax: $140.25 USD
Processing Fee: $35.00 USD
Total Charge: $2,045.25 USD

13300 kr för 98k miles. Jag är nöjd.

Last edited:
13300 kr för 98k miles. Jag är nöjd.[/QUOTE]

Hur långt kommer man på 98k miles? och hur är tillgängligheten?
Jag har undersökt några destinationer i Business och är inte riktigt nöjd

Hur långt kommer man på 98k miles? och hur är tillgängligheten?
Jag har undersökt några destinationer i Business och är inte riktigt nöjd
Den här tråden är inte rätt tråd att diskutera om bonusresor med American Airlines AAdvantage.
Mer info kan du hitta i följande trådar.

http://www.businessclass.se/forum/o...dvantage-all-partner-airlines-award-trad.html
http://www.businessclass.se/forum/o...-aadvantage-oneworld-explorer-award-trad.html

Ni som köpt AA miles under kampanj. När har ni fått bonus miles? Mina har inte reggads ännu utan bara de 80.000 ca 24 h efter köpet.

Toppen