Den här gången på LH A380 serveras amenity kit i en julstrumpa...
VS är inte enda som delar ut kits i eco: AF och BA gör det med. Kommer inte ihåg vad var det dealen med strumpor, tror de var urusla som få, typ samma som man får i BA CAbsolut, det är bara så ovanligt i economy att jag inte ens tänkte på att det kan förekomma. Skicka gärna upp bilder ifall du har ett.
Inte som standard, iaf inte på alla rutter. Jag har flugit en hel del AF Y och aldrig fått något kit där. Dock har jag aldrig flugit AF Y TATL, så där kanske det skiljer.
Om detta får kallas amenity-kit då är det exakt vad man får på TATLJag har flugit AF i Voyageur TATL ett antal gånger och inte fått något kit, senast i mars. Detta måste vara nytt i så fall.
Det var samma typ ögonmask som jag fick i 2005 på Tokyo-Paris rutt.Om detta får kallas amenity-kit då är det exakt vad man får på TATL
Visa bifogad bild 12288
Om detta får kallas amenity-kit då är det exakt vad man får på TATL
Visa bifogad bild 12288
Nu har man ändrat färgen av ögonbindeln till beige och hörlurarna är mjukvadderade dock får de inte tas med från planet.
Hos BA fick man i samma påse med hörlurar tandborste, våtservett och öronproppar och ögonbindeln samt strumpor behövde man fråga efter.