Senaste nytt

Amenity kits i premiumkabiner

Absolut, det är bara så ovanligt i economy att jag inte ens tänkte på att det kan förekomma. Skicka gärna upp bilder ifall du har ett.
VS är inte enda som delar ut kits i eco: AF och BA gör det med. Kommer inte ihåg vad var det dealen med strumpor, tror de var urusla som få, typ samma som man får i BA C ;)

Mycket nöjd med tandborsten och tandkrämen man får hos SAS. Gedigen tandborste med mjuka strån (bra för tandköttet), och en förhållandevis väl tilltagen tub med "riktig" tandkräm. Användbart. (Där har LX en del att lära - misstänker att tandkrämen jag fick i våras innehåller socker...)

Inte som standard, iaf inte på alla rutter. Jag har flugit en hel del AF Y och aldrig fått något kit där. Dock har jag aldrig flugit AF Y TATL, så där kanske det skiljer.

Jag har flugit AF i Voyageur TATL ett antal gånger och inte fått något kit, senast i mars. Detta måste vara nytt i så fall. Däremot får man ett rätt trist kit i Premium Voyageur.

Montreal 2012 049.jpg

Jag har flugit AF i Voyageur TATL ett antal gånger och inte fått något kit, senast i mars. Detta måste vara nytt i så fall.
Om detta får kallas amenity-kit då är det exakt vad man får på TATL
5040d1327631142t-vansinnig-combo-om-resa-med-a380-afa380kit-002.jpg
Nu har man ändrat färgen av ögonbindeln till beige och hörlurarna är mjukvadderade dock får de inte tas med från planet.
Hos BA fick man i samma påse med hörlurar tandborste, våtservett och öronproppar och ögonbindeln samt strumpor behövde man fråga efter.

Om detta får kallas amenity-kit då är det exakt vad man får på TATL
Visa bifogad bild 12288
Nu har man ändrat färgen av ögonbindeln till beige och hörlurarna är mjukvadderade dock får de inte tas med från planet.
Hos BA fick man i samma påse med hörlurar tandborste, våtservett och öronproppar och ögonbindeln samt strumpor behövde man fråga efter.

Haha, den där känner jag igen! Har åtminstone fem-sex blåa ögonbindlar hemma, rätt odugliga.

Toppen